KONTAKTY

tel: 0948/124 309
napíšte nám

Mimoriadne opatrenia a pokyny pri kontakte s kuriérom a platbou na dobierku.

Vážení zákazníci,

v tomto náročnom období (Koronavírus) by sme Vás chceli poprosiť o spoluprácu ohľadom doručenia Vašej objednávky.

Špedičná služba GLS, ktorá Vám bude balík doručovať, vás v mene všetkých prosí, aby ste si pre objednaný tovar prišli k vozidlu kuriéra, a nevyžadovali od neho doručenie priamo pred bytové dvere, do kancelárie v obchodnom centre. 
Rovnako by ste mali byť vybavení ochrannými pomôckami (rúško, rukavice) a dodržiavať bezpečný odstup od kuriéra.

Platba na dobierku je realizovateľná len platobnou kartou, aby sa minimalizoval kontakt. Kuriér nesmie prijímať hotovosť!

POZOR! V prípade, že ste v karanténe je nutné, aby ste kuriéra informovali o tejto skutočnosti pred tým, ako vôbec príde k osobnému kontaktu, najlepšie vtedy, keď vás bude kontaktovať ohľadom doručenia balíka.

Za Vašu ochotu, ústretovosť a spoluprácu Vám ďakujeme.

Želáme vám všetko dobré, veľa zdravia a sily
Team www.vytvarka.sk

NOVINKY

arr3Blíži sa Halloween! Aj do tejto kategórie sme doplnili pár noviniek...Mrknite do kategórie "Halloween, Jeseň". Nájdete tu pár skvelých noviniek, napr. dierovačku... arr3Nové šablóny, hubky, štetce a farby na tvár!Šablóny na tvár pomôžu pri vytváraní zaujímavého výtvoru. Máme v ponuke pruhy tigra, pavúčiu sieť,... arr3Vlajky, karty, šilty a iné na dotvorenie!U nás nájdete aj vecičky, ktoré môžete veľmi jednoducho dotvoriť. Postačia farbičky...         ... arr3Nové čierne omaľovánky so žiarivými metalickými fixkami!Centropen má pre nás Novinku. Vytvoril sadu čiernych omaľovaniek s krásnymi metalickými fixkami. Ak... arr3Zaradanie puzzle do nášho sortimentu!Medzi naše produkty sme zaradili puzzle. Sú naozaj veľmi pekné... Veď posúďte               ... arr3Pár tipov, čím zabaviť ratolesti!V tomto náročnom období Vám ponúkame pár tipov, ako by ste mohli aspoň na krátko zabaviť Vaše... arr3Nové prekrásne bloky "Farby Indie" v ponuke Nádherné mixy papierov vo farbách INDIE - "Punjab". Papiere sú vhodné na výrobu dekorácií, ku... arr3V ponuke nové vyrezávacie šablóny s motívom Jari a Veľkej noci!Máme pre Vás v ponuke rozkošné nové vyrezávacie šablóny s motívmi Jari a Veľkej noci. Roztomilých... arr3POM POM - Výzdoba na oslavy! Hodvábne kvetiny POM-poms sú vyrobené z hodvábneho papiera. Výroba týchto dekoratívnych... arr3Ku každej objednávke DARČEK!Neváhajte, objednávajte! Ku každej objednávke Vám pošleme malý darček, ktorý Vás určite poteší.... arr3Vyfarbite si chalúpku...    Papierové hračky sú vyrobené z pevného kartónu a podnecujú detskú tvorivosť aj u dospelých....

Reklamačné podmienky
Reklamačné podmienky

 

Prípadné reklamácie vyrieši predávajúci individuálnou dohodou a v súlade s platným právnym poriadkom k zaručenej spokojnosti kupujúceho. Kupujúci je povinný tovar po jeho prevzatí prehliadnuť tak, aby zistil prípadné vady a poškodenia, ktoré je kupujúci povinný čo najskôr hlásiť predávajúcemu.

Za vady vzniknuté prepravcom predávajúci neručí.

Na všetok tovar sa vzťahuje zákonná záručná lehota 24 mesiacov, pokiaľ nie je uvedené inak. Záruka sa vzťahuje iba na výrobné vady.

Záruka sa nevzťahuje na:
a) vady vzniknuté bežným používaním, 
b) nesprávnym použitím výrobku, 
c) nesprávnym skladovaním, 
d) mechanickým poškodením.

Postup pri reklamácii:

Kupujúci: 
a) informuje o reklamácii predávajúceho telefonicky, e-mailom alebo písomne, 
b) zašle tovar doporučeným balíkom na vlastné náklady (nie na dobierku) na adresu predávajúceho,
c) uvedie do zásielky dôvod reklamácie a svoju adresu,
d) vloží doklad o zakúpení reklamovaného tovaru u predávajúceho.

Predávajúci reklamáciu kupujúceho vybaví čo najrýchlejšie, najneskôr do 30 dní od jej vzniku, t.j. od prevzatia tovaru predávajúcim.

V prípade, že kupujúci - spotrebiteľ nebol spokojný s vybavením reklamácie predávajúcim alebo keď sa kupujúci – spotrebiteľ obrátil na predávajúceho so žiadosťou o nápravu a nebol spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má kupujúci – spotrebiteľ právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu.
Ak predávajúci na takúto žiadosť odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, má kupujúci – spotrebiteľ právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov.
Subjektom alternatívneho riešenia sporov je oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke http://www.mhsr.sk). Kupujúci – spotrebiteľ je oprávnený si vybrať subjekt alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov na ktorý sa obráti.